кел, дос болайық
Ойын - балалр үшін табиғи орта.
Мақсаты: ойын арқылы балалр ұжымында буллингтің алдын алу және қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру
Міндеттері:
  • балалардың эмоциялық тұрақтылығын дамыту
  • ынтымақтастық пен құрметті қарым қатынасқа үйрету
  • қорқытуға қарсы тұру жлдарын көрсету
  • ата-аналар мен педагогтарға тиімді тәсілдерді ұсыну
Тиімді ойын түрлері
  • Рөлдік ойындар
    Әртүрлі сценарийлерді ойнау арқылы балалар эмпатияны дамытады және басқалардың перспективаларын түсінуді уйренеді.
  • Ынтымаұтастық ойындары
    Топтық мақсаттарға жету үшін бірлесіп жұмыс ыстеуді талап ететін ойындар.
Ойынды тәрбиелік құрал ретінде пайдалану
Бақылау және тыңдау
Ересектер балалар ойынына мұқият назар аударып, қорқыту белгілерін ерте анықтау керек
Араласу және бағыттау
Қақтығыстар туындаған кезде, ересектер балаларға оларды шешіге және конструктивті әрекет етуге тиіс
Жағымды мінез құлықты дамыту
Ынтымақтастық, мейірімділік және эмпатия көріністерін мадақтау қажет
It is necessary to choose a visual aid that is appropriate for the topic and audience.
«Достық ағашы» жаттығуы
Құралдар: Ағаш бейнесі, түрлі-түсті стикер қағаздар (жапырақтар), қаламдар.
Нұсқаулық: Әр бала стикерге: «Нағыз дос қандай болуы керек?» деген сұраққа жауап жазады (мысалы: мейірімді, тыңдай біледі, көмектеседі, құпияны сақтайды т.б.). Стикерді «достық ағашына» жапсырады.

Соңында ағаш «достық қасиеттерімен» толып тұрады.
Талқылау сұрақтары: «Сендер жазған қасиеттер сендердің достарыңда бар ма?» «Ал өздеріңде ше?»
Балалар үшін ойынның пайдасы
  • Әлеуметтік дағдылар
    Ойын арқылы балалар ынтымақтасуды, келіссөз жүргізуді және компромисс табуды үйренеді. Олар топтық жұмыстың маңыздылығын түсініп, әртүрлі рөлдерді ойнап үйренеді.
  • Эмоционалды даму
    Ойын балаларға өз эмоцияларын танып, басқаруға көмектеседі. Олар қуаныш, көңілсіздік және ашу сияқты сезімдерді қауіпсіз ортада бастан кешіреді.
  • Когнитивті өсу
    Проблемаларды шешу, шығармашылық ойлау және қабылдау сияқты дағдылар ойын барысында дамиды. Балалар жаңа идеяларды зерттеп, эксперимент жасайды.
  • Өзін-өзі бағалау
    Ойын арқылы жетістікке жету балалардың өзіне деген сенімін арттырады. Олар өз қабілеттерін мойындап, жаңа қиындықтарды қабылдауға дайын болады.
Мұғалімдер мен ата-аналардың рөлі

  • Ата-аналармен жұмыс
    • Қорқыту белгілерін тану туралы ақпараттық жиындар

    • Психологпен кеңес

    • Үйде қолдануға болатын жаттығулар
  • Педагогтермен жұмыс

    • Арнайы семинарлар: «Қорқытуға жол жоқ!»

    • Кейс-талдау: нақты жағдайларды талдау

    • Әдістемелік құралдарды енгізу
Қорқытуға қарсы оңтайлы ойын ортасын құру
  • 75%
    Еркін ойын
    Балалардың өз ойындарын еркін құруы үшін жеткілікті орын мен материалдар болуы тиіс
  • 20
    Құрылымдалған ойындар
    Мақсатты әлеуметтік дағдыларды дамытуға арналған арнайы ұйымдастырылған ойындарды енгізу
  • 5
    Бақылау және бейімдеу
    Ойын ортасының тиімділгін үнемі бақылау, қажет болған жағдайда өзгерістер енгісу
Жобаның нәтижелері мен әсері
  • Қысқа мерзімді нәтижелер
    • балалар арасындағы қақтығыстың азаюы
    • әлеуметтік өзара әрекеттесудің жақсаруы
    • эмоционалды интеллектінің жоғарылауы
  • Ұзақ мерзімді әсер
    • қорқыту оқиңаларының жалры сананың азаюы
    • позитивті және инклюзивты мектеп климаты
    • жауапты және эмпатиялық азаматтарды тәрбиелеу
Made on
Tilda